środa, 25 kwietnia 2012

Wygraj zaproszenia na otwarcie Foodmarketu!

W najbliższą sobotę, 28 kwietnia, przy ulicy Wróblewskiego 16, o godzinie 12.00 otwarty zostanie Foodmarket (www.foodmarket.pl) - największa w Łodzi restauracja bufetowa.

Na 1000 m² powierzchni lokalu znajdziecie mierzący 32 metry długości samoobsługowy bufet, przy którym wystawione są i przygotowywane potrawy, przestronną salę konsumpcyjną oraz family court.

W Foodmarkecie serwowane będą dania czterech kuchni: polskiej, hinduskiej, tajskiej i włoskiej. Wszystko w bardzo atrakcyjnych cenach - trzydaniowy zestaw obiadowy można będzie kupić już za niewiele ponad 10 zł. Z pewnością warto odwiedzić to miejsce, bo imponująco wygląda już sam lokal, a przygotowane przez szefa kuchni i doradcę kulinarnego Marcina Stańczyka menu zapowiada się bardzo interesująco.

KONKURS

Mamy dla was 4 vouchery do zrealizowania w lokalu w dniu otwarcia. Będziecie mogli dzięki nim nieodpłatnie spróbować dań z oferty Foodmarketu.
Aby je wygrać wystarczy wysłać do nas na adres kontakt@jemywlodzi.pl maila z krótką odpowiedzią na pytanie:

Kuchnię jakiego kraju lubisz najbardziej i dlaczego?

Na wasze maile czekamy do piątku 27 kwietnia, do godziny 18.00. Nagrodzimy cztery najciekawsze wypowiedzi, a zwycięzców o wygranej powiadomimy drogą mailową. Nie zapomnijcie podać w mailu swojego imienia i nazwiska.

4 komentarze:

  1. takie achy i ochy.
    a tutaj zwykła stołówka jak na Polibudzie.
    dania mizernej wielkości i zimne.
    ceny za taką jakość dość wysokie !!!
    ja nie polecam, byłem raz i więcej tam nie pójdę !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jakim cudem tam byłeś, skoro dzisiaj start restauracji zaplanowany był na 12:00.
      Jakaś ściemka...

      Usuń
  2. dzisiaj byłem o godzinie 13, a czemu godzina dodania postu jest o godzinie 9:32 to nie wiem.
    Twój post też jest o godzinie 10:11, a pewnie dodałeś go dużo później.
    mam rację?

    OdpowiedzUsuń
  3. Lokal całkiem fajny. Bardziej bar niż restauracja. Wybór jedzenia całkiem spory, ceny bardzo atrakcyjne, jedynie porcje mogłyby być większe. Ja jadłem karczek i był naprawdę bardzo dobry (i tylko za 12 złotych) Moja żona jadła kurczaka ze śliwką i to też było smaczne ale jak dla mnie trochę suche. Za to desery świetne. Myślę, że knajpa się przyjmie jako lokal na szybki obiad za niską cenę.

    OdpowiedzUsuń